SET’in sağladığı Satın alma süreçleri yönetimi uygulaması ile satın alma süreçlerinizi bir otomasyon ile yönetebilirsiniz. 

Teklif ettiğimiz uygulama ile yönetebileceğiniz süreçler:

  • Talep Yönetimi
  • Teklif Toplama
  • Sipariş Yönetimi
  • Depo Yönetimi
  • Alım Sözleşmeleri

Talep Yönetimi

Satın alma taleplerini son kullanıcıdan toplayıp, değerlendirip ilişkili tüm süreçleri kolaylıkla yönetebilirsiniz. 

  • Malzeme ve hizmet kalemlerinin bulunduğu ürün ağacı yapısı ile son kullanıcının ürün seçiminde kolaylık,
  • Ürün sistemde tanımlı değil ise, talebin serbest metin (free-text) olarak iletilmesi,
  • Seçilmiş olan ürünün özelliklerine göre otomatik iş birimi ve talep statüsü tayini,
  • Teklif toplama, satın alma siparişi, depo sevk emri ya da talep kapatma işlemlerinin ortak ekrandan yönetilmesi,
  • Yeni alım kararı verilirken depo bakiyelerinin görüntülenerek talebin işleme alınması,
  • Kısa Mesaj (SMS) ve e-Posta bildirimleri ile son kullanıcı bildirimleri,
  • Talep üzerinden parçalı işlem,
  • Eşik limitlerine göre talep üzerinden doğrudan sipariş seçenekleri.

Satın alım kararı verilmiş olan talepler için teklif toplayabilir ve uygun tedarikçi seçiminin kolaylıkla yapabilirsiniz. 

  • Gelişmiş tedarikçi öneri sistemi,
  • Satıcı kartı olmayan tedarikçiler için tedarikçi kartı tanımı,
  • Teklif dokümanları için doküman yönetim sistemi,
  • Teklif girişi yapılan tedarikçiler için teklif revizyonları,
  • Satın alma birimi perfomans takibi,
  • Teklifler arasından tedarikçi seçim ve karar süreçleri,
  • Tedarikçi yetkinlik kontrolleri,
  • Karar verilen teklif üzerinden bütçe kontrolleri.

Sipariş Yönetimi

Termin süresi, fiyat teklifi gibi parametreler göz önünde bulundurularak en uygun satıcıya sipariş girişinin yapabilir ve sipariş durumunu takip edebilirsiniz.

  • Oluşturulan karar, sözleşme ya da talep üzerinden doğrudan sipariş oluşturma süreçleri,
  • Sipariş teslim durumu, faturaya dönüşme oranı takibi,
  • Bütçe kontrolleri,
  • Maliyet dağıtımları,
  • Cari limit kontrolleri,
  • Tedarikçi yetkinlik kontrolleri,
  • Kısa Mesaj (SMS) ve e-Posta bildirimleri,
  • Sipariş dokümanlarının doküman yönetim sistemi üzerinde saklanması.

Depo Süreci

İlgili malzeme kalemleri için depo bakiyelerinin takibinin yapıldığı, depo teslim ve sevk süreçlerinin yönetildiği bir altyapıya sahip olabilirsiniz.

  • Yeni alım sürecinde sarf ya da stok durumlarının izlenmesi,
  • Satın alma talebine istinaden sevk emri oluşturulması,
  • Talep sahibine sevkiyat süreçleri,
  • Sabit kıymet modülü ile entegrasyon,
  • Sabit kıymetler için zimmet takibi,
  • Seri bazlı takip ve barkod basım işlemleri.

Alım Sözleşmeleri

Düzenli alımlar için birim fiyat, değer ya da adet limitli anlaşma tanımlarınızı yapabilirsiniz.

  • Teklif kararına istinaden sözleşme tanımlama,
  • Talep üzerinden anlaşmaya istinaden sipariş oluşturulması,
  • Sözleşme üzerinden sipariş oluşturulması,
  • Sözleşme tipine göre sipariş kontrolleri, sözleşme bakiye takibi,
  • Fiziki sözleşmelerin doküman yönetim sistemi üzerinde saklanması,
  • Alım sözleşmeleri onay süreçleri,
  • Sözleşme süresi ve bakiyelerine göre periyodik kısa mesaj (SMS) ve e-posta bildirimleri.