Finans sektörü için geliştirdiğimiz uygulamalarımızda müşteri etkileşimini artırmak, daha hızlı ve kaliteli bir hizmet üretmek için geliştirdiğimiz Kredi Sonrası Destek Hizmetleri uygulamamız ile tanışın.

Kredi sonrası destek hizmetlerinizi sorunsuz bir biçimde yönetebilmek için sağladığımız yenilikçi fonksiyonları inceleyin. Çağrı merkezi personelinin tüm soruları karşılaması için oluşturduğumuz süreç bazlı ekranları doğrudan kullanılabileceğiniz gibi çağrı merkezi çözümleriyle entegre de edebilirsiniz.

Müşterilerinizin kredilerine ait detay bilgileri aynı ekranda görerek müşterinizin taleplerine hızlı ve konforlu hizmet sunan ve müşteri memnuniyetinizi arttırmanıza yardımcı olduğumuz uygulamamız ile yapabileceklerinizi inceleyin: 

  • Müşteri doğrulama yapısı ile güvenli iletişim,
  • İşlem tarihçesine tek tuşla ulaşım,
  • Başvuru bilgileri ve kredi koşullarına farklı ekranlara geçmeden ulaşabilme,
  • Kredi kartı ile ödeme alarak tahsilatları arttırma,
  • Demografik bilgileri görüntüleme ve güncelleme,
  • İlişkili kişi yönetimi,
    • İlişkili taraf ekleme/çıkartma
  • Ödeme yönetimi,
    • Erken taksit ödeme
    • Dekont görüntüleme, e-mail ile gönderme
    • Hesap ekstresi görüntüleme ve e-mail ile gönderme
    • Tahsilat İptali
    • Geri ödeme
  • Ödeme planı yapılandırma,
    • Ödeme günü değişikliği
    • Ödeme planı yapılandırma
    • Masraf yönetimi
      • Masraf ekleme
      • Masraf iptali


  • Kredi kapama yönetimi,
    • Kredi kapama anketi
    • Kredi erken kapama
  • Servis Yönetimi
    • Ürün sigorta yönetimi
    • Servis ekleme
  • Çözüm Yönetimi ile müşterinizin ihtiyaçlarını anlama ve gelişim alanlarınızı belirleme,
  • Hasar Yönetimi,
  • Rehin İşlemleri,
    • Muvafakat İşlemleri
    • Araç kullanım tipi değişikliği
    • Araç kayıt tipi değişikliği
    • Rehin kaldırma işlemi
  • Doküman yönetimi